Propernet, reklama OOH, Digital Out Of Home, wielkoformatowy Outdoor,
  • Start
  • Wielkoformatowy Outdoor
  • Kampanie internetowe
  • O nas

Planowanie kampanii reklamowych na Ukrainie

Planujemy kampanie reklamowe w ukraińskich mediach (prasa, radio, tv, outdoor, internet) skierowane do osób przyjeżdżających do Polski na zakupy.

W 2011 r. przez zewnętrzną granicę Unii Europejskiej przybyło do naszego kraju 19,4 mln Ukraińców, Białorusinów i Rosjan(…) W 2011 roku zapłacili oni za na zakupy towarów i usług ponad 5,2 mld zł – aż o 38,2 proc. więcej niż w 2010 r.

Wśród cudzoziemców ze Wschodu odwiedzających nasz kraj najwięcej wydali Ukraińcy – ponad 3,1 mld zł. Najwięcej środków przeznaczyli na zakup towarów – ponad 5,1 mld zł. Największym zainteresowaniem, szczególnie Ukraińców, cieszyły się materiały budowlane. Wydatki na nie pochłonęły prawie 1,4 mld zł.

Znaczące były również zakupy części i akcesoriów do samochodów (ponad 618 mln zł), sprzętu gospodarstwa domowego (603 mln zł), artykułów radiowo-telewizyjnych (531,6 mln zł), odzieży i obuwia (399,5 mln zł) oraz środków czystości i artykułów kosmetyczno-toaletowych (388 mln zł). (…)

Źródło: Janusz K. Kowalski, Dziennik Gazeta Prawna

Kontakt

e-mail:

napisz()propernet.pl

Regulamin (RODO)
Regulamin (RODO)

Kontakt

e-mail:
napisz()propernet.pl

CyberChimps WordPress Themes

© Propernet, reklama OOH, Digital Out Of Home, wielkoformatowy Outdoor,