Realizacja kampanii reklamowej outdoor Klienta Air France KLM przez naszą agencję reklamową na lotnisku Chopina w Warszawie. Nośnikiem reklamy OOH były autobusy płytowe przewożące podróżnych po płycie lotniska, pomiędzy terminalem, a samolotami. Marketer komunikował promocyjną ofertę przelotów do Meksyku i Paryża. Timing kampanii 3 miesiące.
Czas oklejania i przygotowania autobusów do ekspozycji zajął nam 3 dni. Z uwagi na ciągły kontakt nośnika reklamy ze światłem rekomendowaliśmy wykorzystanie siatek reklamowych z folii samoprzylepnej o wysokiej odporności na światło i promienie UV. Dzięki czemu przez cały 3-miesięczny okres ekspozycji reklamy nie zmieniła się jej kolorystyka oraz kontrast layuotu.
Wykorzystana przez nas technologia gwarantowała skuteczne usunięcie folii po zakończeniu kampanii reklamowej bez uszkodzenia powłoki lakierniczej pojazdu.